במשך השבוע חלפו בראשי מחשבות רבות שונות ומגוונות. בסופן, הגעתי להחלטה:
בשבוע שעבר כתבתי על כך שאני לא אזרחית דיגיטלית. תוך כדי מחשבות והתלבטויות שעליהן כתבתי קודם, לאט לאט הבנתי שאם לא אהיה אזרחית דיגיטלית דוברת השפה, לא אצליח להתקדם ביעילות בתפקידיי השונים ובלימודיי.
על כן החלטתי שאני מתחילה מהיום להיות אשת המקלדת והכפתורים. לא מוותרת!
אני אתנסה בלי לחשוש, (כמה שאוכל כמובן) גם אם "אבזבז" זמן רב ויקר, כל זאת עד שאלמד!
אני מבטיחה, אני אהיה יעילה כזאת עד שילדיי יבואו אלי לבקש עזרה!
עד כאן הקול האישי. מה שעומד מאחורי כל זה הוא באמת הצורך להיות שם. ואם לא להיות שם אז לא להיות בכלל. כמורה המתמחה בנושא התקשוב, עם כוונות להוביל, להדריך, ללמד, אין ברירה אלא להפשיל שרוולים ולהסתער על העולם הזה. שזה בבחינת הכל או לא כלום.
כך זה נראה לי כרגע לפחות, לשם אני מכוונת ומקווה לא להתבדות!
אני הולכת לקנות אייפון, אני אוריד אפליקציות, אני אכתוב יותר בפייסבוק, אני מצטרפת ל"מהפכה"! (גם אם באיחור)
אז איך זה התחיל?בשבוע שעבר כתבתי על כך שאני לא אזרחית דיגיטלית. תוך כדי מחשבות והתלבטויות שעליהן כתבתי קודם, לאט לאט הבנתי שאם לא אהיה אזרחית דיגיטלית דוברת השפה, לא אצליח להתקדם ביעילות בתפקידיי השונים ובלימודיי.
על כן החלטתי שאני מתחילה מהיום להיות אשת המקלדת והכפתורים. לא מוותרת!
אני אתנסה בלי לחשוש, (כמה שאוכל כמובן) גם אם "אבזבז" זמן רב ויקר, כל זאת עד שאלמד!
אני מבטיחה, אני אהיה יעילה כזאת עד שילדיי יבואו אלי לבקש עזרה!
עד כאן הקול האישי. מה שעומד מאחורי כל זה הוא באמת הצורך להיות שם. ואם לא להיות שם אז לא להיות בכלל. כמורה המתמחה בנושא התקשוב, עם כוונות להוביל, להדריך, ללמד, אין ברירה אלא להפשיל שרוולים ולהסתער על העולם הזה. שזה בבחינת הכל או לא כלום.
כך זה נראה לי כרגע לפחות, לשם אני מכוונת ומקווה לא להתבדות!