יום שבת, 31 במרץ 2012

המחשבות הבאות

במשך השבוע חלפו בראשי מחשבות רבות שונות ומגוונות. בסופן, הגעתי להחלטה:

אני הולכת לקנות אייפון, אני אוריד אפליקציות, אני אכתוב יותר בפייסבוק, אני מצטרפת ל"מהפכה"! (גם אם באיחור)

אז איך זה התחיל?
בשבוע שעבר כתבתי על כך שאני לא אזרחית דיגיטלית. תוך כדי מחשבות והתלבטויות שעליהן כתבתי קודם, לאט לאט הבנתי שאם לא אהיה אזרחית דיגיטלית דוברת השפה, לא אצליח להתקדם ביעילות בתפקידיי השונים ובלימודיי.


על כן החלטתי שאני מתחילה מהיום להיות אשת המקלדת והכפתורים. לא מוותרת!
אני אתנסה בלי לחשוש, (כמה שאוכל כמובן) גם אם "אבזבז" זמן רב ויקר, כל זאת עד שאלמד!
אני מבטיחה, אני אהיה יעילה כזאת עד שילדיי יבואו אלי לבקש עזרה!


עד כאן הקול האישי.  מה שעומד מאחורי כל זה הוא באמת  הצורך להיות שם. ואם לא להיות שם  אז לא להיות בכלל. כמורה המתמחה בנושא התקשוב, עם כוונות להוביל, להדריך, ללמד, אין ברירה אלא להפשיל שרוולים ולהסתער על העולם הזה. שזה בבחינת הכל או לא כלום. 
כך זה נראה לי כרגע לפחות, לשם אני מכוונת ומקווה לא להתבדות!



יום שבת, 24 במרץ 2012

מחשבות ראשונות

זהו הפוסט הראשון שאני כותבת. פתיחת הבלוג מביאה איתה הזדמנויות חדשות עבורי לחשבון נפש לימודי ומקצועי. 

דרך הבלוג  אנסה לתעד תהליכים ולערוך משוב על התהליך הלימודי שאני עוברת. אני כבר יודעת שלא הכל קל ויש קשיים. לימודי התואר השני, הם אתגר בפני עצמו המלווה בקשיים לא מעטים, לא הכל ידוע מראש והדרך לא תמיד ברורה.  בנקודת הזמן הנוכחית אני מלאה בשאלות ובהתלבטויות שונות, אבל יודעת שאני בדרך הנכונה ובהחלט יש אור בקצה המנהרה. 

נושא התקשוב הוא עולם מרתק אך  די חדש עבורי,  לא הייתי אזרחית דיגיטלית פעילה עד היום. השימוש שלי במחשב והנגישות שלי לרשת היו מעטים ומצומצמים.  לימודי התקשוב הם אתגר בפני עצמו המכיל גילויים חדשים ויכולות שלא הכרתי. 

זהו טיבו של אתגר, ככל שהוא מכיל  ספקות, התלבטויות, קשיים או הפתעות, כך ההתמודדות מעניינת יותר וההתגברות על הקשיים מתוקה יותר.  אני בטוחה שבסוף כשכל החלקים יתחברו לשלם, הכל יהיה יותר ברור ומובן. 

מקווה  להמשך כתיבה מחזקת ותורמת שתשקף צמיחה והתפתחות אישית. מאמינה שכך יהיה!

יום שבת, 17 במרץ 2012