זהו הפוסט הראשון שאני כותבת. פתיחת הבלוג מביאה איתה הזדמנויות חדשות עבורי לחשבון נפש לימודי ומקצועי.
דרך הבלוג אנסה לתעד תהליכים ולערוך משוב על התהליך הלימודי שאני עוברת. אני כבר יודעת שלא הכל קל ויש קשיים. לימודי התואר השני, הם אתגר בפני עצמו המלווה בקשיים לא מעטים, לא הכל ידוע מראש והדרך לא תמיד ברורה. בנקודת הזמן הנוכחית אני מלאה בשאלות ובהתלבטויות שונות, אבל יודעת שאני בדרך הנכונה ובהחלט יש אור בקצה המנהרה.
נושא התקשוב הוא עולם מרתק אך די חדש עבורי, לא הייתי אזרחית דיגיטלית פעילה עד היום. השימוש שלי במחשב והנגישות שלי לרשת היו מעטים ומצומצמים. לימודי התקשוב הם אתגר בפני עצמו המכיל גילויים חדשים ויכולות שלא הכרתי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה