רשומה זו נכתבת כמשוב עצמי על התפתחותי במשך סמסטר אחד שבו התחלתי לכתוב מחשבות והרהורים בבלוג זה.
באחת הרשומות הראשונות מתאריך 31.3.12 הבטחתי מעל במה זו שאני הולכת להיות אשת המקלדת, שאהיה מתוקשבת ומחוברת, אשאל, אגיב ועוד.
לא ידעתי אז כמה זה יהיה קשה! באמת התכוונתי לכל מילה, אבל המציאות כל כך קשה ותובענית. שינויים הם דבר לא קל בכלל.
מצד שני, אני לא יכולה להגיד שלא השתניתי, עברתי שינוי מחשבתי, ההתנסות במשימות הלימודיות השונות, גרמו לי להיות מחוברת לרשת, ללמוד ממנה ומחברים ברשת. אני יודעת היום כמה כוח יש לרשת וכמה היא יכולה לעזור בפתרון בעיות. צריך רק להשתמש בה נכון. לא להתבייש, לשאול, לחקור ולהתנסות. יש להקצות לכך את המשאב הכי יקר והוא משאב הזמן. אין ברירה, לשבת לחקור להתנסות לשאול זה לוקח זמן.
הכי חשוב שנשאר טעם של עוד, אני לא מתייאשת, אני ממשיכה בדרכי לעבר התואר השני ולעבר היותי אדם מתוקשב, מחובר, אני עוד אהיה כל מה שרציתי להיות. זה ייקח לי זמן, אני יודעת, וזה קשה - אני גם יודעת. אבל זה יקרה- אני בטוחה! גם אם לא בקצב שרציתי או שקיוויתי שיהיה.
אדם, אני חושבת, צריך להעריך את עצמו על פי דרך התקדמותו ועל פי מעשים שעשה ולא על פי מה שלא עשה או לא הספיק עדיין לעשות. כל זאת בתנאי שהוא עדיין הולך בדרך וממשיך, מסיק מסקנות, משקיע מאמצים ולא מתייאש.
באחת הרשומות הראשונות מתאריך 31.3.12 הבטחתי מעל במה זו שאני הולכת להיות אשת המקלדת, שאהיה מתוקשבת ומחוברת, אשאל, אגיב ועוד.
לא ידעתי אז כמה זה יהיה קשה! באמת התכוונתי לכל מילה, אבל המציאות כל כך קשה ותובענית. שינויים הם דבר לא קל בכלל.
מצד שני, אני לא יכולה להגיד שלא השתניתי, עברתי שינוי מחשבתי, ההתנסות במשימות הלימודיות השונות, גרמו לי להיות מחוברת לרשת, ללמוד ממנה ומחברים ברשת. אני יודעת היום כמה כוח יש לרשת וכמה היא יכולה לעזור בפתרון בעיות. צריך רק להשתמש בה נכון. לא להתבייש, לשאול, לחקור ולהתנסות. יש להקצות לכך את המשאב הכי יקר והוא משאב הזמן. אין ברירה, לשבת לחקור להתנסות לשאול זה לוקח זמן.
הכי חשוב שנשאר טעם של עוד, אני לא מתייאשת, אני ממשיכה בדרכי לעבר התואר השני ולעבר היותי אדם מתוקשב, מחובר, אני עוד אהיה כל מה שרציתי להיות. זה ייקח לי זמן, אני יודעת, וזה קשה - אני גם יודעת. אבל זה יקרה- אני בטוחה! גם אם לא בקצב שרציתי או שקיוויתי שיהיה.
אדם, אני חושבת, צריך להעריך את עצמו על פי דרך התקדמותו ועל פי מעשים שעשה ולא על פי מה שלא עשה או לא הספיק עדיין לעשות. כל זאת בתנאי שהוא עדיין הולך בדרך וממשיך, מסיק מסקנות, משקיע מאמצים ולא מתייאש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה